lauantai 13. helmikuuta 2016

Paluu keppihevosmaailman URL puolelle

Hei jälleen pitkästä aikaa. Olen ollut tauolla joulun yli enkä ole kirjoitellut blogiin mitään. Syksyn aikana on ehtinyt tapahtua kaikenlaista. Olen ollut ecp & crb kisoissa ja se oli aivan mahtavaa ja tunne kun saa puhtaan radan omalle joukkueelleen on aivan uskomatonta. Aloitan vaikka siitä että talliini on muuttanut uusi hevonen nimeltään IST the majestic interceptor tutummin Seppo. Seppo on rodultaan englannintäysiverinen.



En ole joulun jälkeen hirveästi ratsastellut mutta tässä muutama viikko sitten tuli piipahdettua Jennyn kanssa ulkona ratsastamassa koulua, voin tässä sanoa että askeleet eivät näytä yhtään samanlaisilta kuin esimerkiksi kesällä. Keppihevosten sijaan olen keskittynyt parantamaan ratsastusta oikeiden hevosten puolella ja siinä olen edistynyt olen myös startannut muutamat kisat ja muutenkin pyrkinyt kehittämään istuntaa ja ratsastamaan kaikenlaisilla hevosilla. Voitte käydä lukemassa hevosblogiani tästä. Yritän jatkossa laittaa postauksia vähintään kahden viikon välein jos ei ole kokeita tai muuta vastaavaa. On aika kiireistä kun on kokeet, koulu, ratsastus, bloggaaminen ja keppihevoset ja kaikenlaiset muut askareet mutta eiköhän niistä selvitä.











1 kommentti:

  1. Voisitko vastaa direen ku pystyn nyt maksamaan Ceptorin:) t:Kht HopeaHevosen Titta

    VastaaPoista